woensdag 21 januari 2015

My Teaching Philosophy

I teach because i love to teach, it is my passion and my hobby. I believe that i can change a child life  because as a educator i have the capability and the responsibility. Every one can learn. It is the fact how u trigger your students to learn. I believe that the result of my student is the MIRROR of my own teaching skills as an educator. And this thought give me more ability to reflect my own work and to improve for a higher success.

Het onderwijzen is iets dat gewoon in mijn zit. Ik hou ervan om met mensen bezig te zijn en eventueel kennis te delen. Hierdoor leer je dagelijks van elkaar.  Dit wekt natuurlijk ook veel nieuwsgierigheid op om meer te leren, meer kennis op te doen.

Kinderen leren heel graag, je moet alleen weten hoe jij ze gaat prikkelen tot leren. Als onderwijzer heb ik de verantwoording om een kind te vormen en te begeleiden naar hun successen. Het resultaat van mijn studenten is het spiegelbeeld van mijn manier van onderwijzen, daar geloof ik sterk in. Hierdoor heb ik het vermogen om mijn eigen werk te reflecteren en te verbeteren voor een hogere succes.



Rita Pierson talking about "What happens in the schoolhouse!!!"





This is what we educators daily do... it's the mirror of our daily educationactivity report.... isn't it? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten